duminică, 9 decembrie 2007

Bacante acum

In lumea mea canta Dionisos acum.
Clipa e atat de salbatica, pagana, ca o blasfemie.

Tanjesc dupa gustul iubirii pe buze, si-l inlocuiesc cu binecuvantarea vinului spumos. Ce incercare patetica de a-mi aduce lumina.

Mai e atat de putin...
Inca 7 pasi, poate sase in curand. Vad capatul drumului si-mi pare atat de departe.

Ceva in mine se frange c-un zgomot surd: incertitudinea?

Ceva in mine canta cu sipot de argint... care nu e argint. Ce e oare?

Intreg trupul mi se razvrateste impotriva asteptarii. Vrea totul acum. Acum. Acum.
In ritm sacadat, in dans de bacanta. Vrea totul acum.

Inca un pahar. Si o tigara de foi.
Acum.

Timpul e relativ imi spui? Crezi? Sa fii tu in locul meu sa astepti? Ai spune acelasi lucru?
Sa-l astepti pe cel care l-ai asteptat mereu. Sa-l stii in drum spre tine si totusi...

7 pasi, poate 6!
Acum!

Danseaza bacante, danseaza Dionisos. Danseaza.

Niciun comentariu: