miercuri, 12 decembrie 2007

Iarta-ma


Uite. Ca sa ma ierti ca am indraznit sa fiu cu patru pasi inainte de tine eu insami.

Ia-mi inima-n furci, hai! Intinde-mi pocalul de ciuda mocnita, sa-l beau pe indelete. Il merit - cred eu. De ce... inca nu stiu. Sau poate nu vreau sa inteleg. Sa accept...

Sa-mi pierd ultima urma de identitate? Renunta. Ai patru pasi sa mai faci. Si in loc... tu-mi porti sufletul rastignit pe o cruce ce nu o pot duce. Nu-i lemnul usor. Dar ce cruce-i usoara?

Hai, ai inca patru pasi rabdare! O sa ma prinzi de mana si o sa stii, ca trandafirul albastru are un nume, un orizont si o inima verde sa-i bata seva dadatoare de viata. Nu-i frange puterea.

Uite, ia floarea aceasta acum si poart-o la piept inca patru soapte: te iubesc, te doresc! patru pasi, patru soapte ce canta cu tine de poti sa le auzi. Asculta secunda... Asculta si ora. Asculta iubirea de-aici, de acum. E darul ce-asteapta patru pasi mai departe!

Un comentariu:

Phil Butler spunea...

White tendrils of love and kindness streamed from the heart of heaven - washing away all pain and burdensome thought and feeling.

My heart flows red - beating violently to cover and heal all wounds of the beloved creature joined with me.

My hope, my prayer this evening and forever is that undirected mis-given pain shall forever pass away from between us.

What is beyond love - surely resides within this union - my soul and yours blended into one shining silver vase filled with life and joy

I love you so - always