marți, 11 decembrie 2007

Cinci pasi, inca cinci...

Unde esti si de ce nu esti aici?
Si de nu esti inca, imi canta un cinci. Suna adanc ca un clopot batran, ca toaca batuta de maini fara prihana, ca vocea de inger atingand dumnezeul ce fara odihna imparte iubire, dreptate si stropi de albastru.

Cinci pasi. Inca cinci.

Si o sa te am ca pe intaia ruga din noapte, cand cerul imi era atat de aproape si timpul era de atins! Cinci pasi si, o, doamne, tu ai sa-mi prinzi chipul in palme sa-i dai cea dintai binecuvantare... o mantuire nesperata: aghiasma pe care nici ingerii nu o vor avea-o vreodata.

Cinci pasi. Inca cinci.

Iubire, ce vraja te tine departe? Auzi cum te cheama bachata, danseaza cu inima mea. Cinci pasi spre-mplinirea unui destin de cuvant si de gand. Cinci pasi si o sa ma prind pe adancul din inima mea ca tu ai sa gusti nemurirea pe buze aprinse de vant. Cinci pasi sa ma simti ca pe-un susur de ape ce bland se revarsa pe pietre de munte.

Cinci pasi. Inca cinci.

Cinci pasi...

Indrazneste!


Niciun comentariu: