joi, 1 noiembrie 2007

Cine sunt eu?

Tu mi-ai ales deja o identitate. Mi-ai gasit aripile spui? E bine. Le credeam de mult pierdute pentru totdeauna.

Ar trebui sa-ti multumesc? Fie! Sa zbori mai inalt decat mine.

Insa aripile... mi-au zdruncinat putin monotonia mersului pe jos. Si bucuria de a simti tarana calda sub talpi. Acum imi lipseste roua.

Aripile astea ma duc prea departe. Nu mai stiu sa zbor cu ele. Ma simt de parca mi-as fi gasit o identitate in timp ce am pierdut o alta.

E greu sa fiu cu tine, stii? Aripile astea ma poarta departe. Dar parca zburam in directii opuse. Parca nu avem acelasi drum. Parca...

Nu mai stiu cine sunt. Si ma intreb daca am fost vreodata. Nu-mi amintesc decat copacii goi intr-o iarna fara Craciun. Si stiu sigur ca am avut multe veri.

Spune-mi tu cine sunt, daca tot mi-ai gasit aripile. Daca tot a trebuit sa le gasesti.

Niciun comentariu: